Rolls-Royce Phantom у басейні. Джерело: Rolls-Royce
Rolls-Royce поставив Phantom у басейн й це не результат роботи штучного інтелекту. Британська марка влаштувала ефектний перформанс на честь зв’язку своєї флагманської моделі з музичною індустрією.
Що відомо
У басейн Tinside Lido в Плімуті опустили не серійний автомобіль, а списаний прототип Phantom з подовженою колісною базою (5 982 мм). Щоб не втопити машину повністю, її акуратно поставили на спеціальну платформу, так що вода піднялася лише трохи вище коліс.
Сама ідея відправити автомобіль у басейн є відсиланням до легенди про Кіта Муна, барабанщика The Who, який нібито на свій 21-й день народження в 1970-х загнав Phantom у басейн. Сам музикант пізніше говорив, що це був Lincoln Continental, а свідки зізнавалися, що мало що пам’ятають. Хай там як, саме ця історія надихнула Rolls-Royce повторити трюк.
Вибір майданчика теж виявився символічним: басейн Tinside Lido відомий за фотографією Beatles 1967 року. Того ж року Джон Леннон перефарбував свій Phantom у жовтий колір і прикрасив кузов психоделічними візерунками.
Флагман Rolls-Royce дійсно тісно пов’язаний з музикою. За кермом або на задньому сидінні Phantom з’являлися Дюк Еллінгтон, Едіт Піаф, Сем Кук, Елвіс Преслі та Елтон Джон. У наш час модель активно експлуатується в кліпах і на обкладинках альбомів – її обирали Фаррелл Вільямс, Snoop Dogg, 50 Cent і Lil Wayne.
До речі, Oasis ще 1997 року “запозичили” той самий міф про Кіта Муна: для обкладинки альбому Be Here Now у басейн занурили класичний Phantom. На одну фотосесію пішло близько £100 тисяч – сьогодні це еквівалентно приблизно £200 тисячам ($270 тисяч).
Джерело: Carscoops