Банер Activision Blizzard . Джерело: Microsoft
Півтора року після гучної покупки Activision Blizzard корпорацією Microsoft, юридична битва з Федеральною торговою комісією США, схоже, добігла кінця. Апеляційний суд остаточно відхилив скаргу FTC, підтвердивши, що угода не порушує антимонопольне законодавство та не загрожує конкуренції на ігровому ринку.
Що відомо
Спроби FTC заблокувати рекордну угоду Microsoft з Activision Blizzard тривали з 2022 року. Регулятор наполягав, що злиття може «завдати шкоди конкуренції на динамічних і стрімко зростаючих ринках відеоігор», особливо у сфері хмарного геймінгу та передплат. Однак суди США, а також регулятори в інших країнах, не знайшли переконливих доказів цієї загрози.
Остаточну крапку поставив 9-й апеляційний суд у Сан-Франциско, який підтвердив рішення суду нижчої інстанції: FTC не змогла довести, що злиття суттєво обмежить конкуренцію. Суд також відзначив, що Microsoft надала публічні гарантії: серія Call of Duty залишиться на PlayStation щонаleast 10 років, а ігри Activision з’являться на різних хмарних сервісах.
Тепер FTC може звернутися лише до Верховного суду США або відновити власне адміністративне провадження, яке було призупинене у 2023 році. Втім, із новим керівництвом у відомстві та політичними змінами у Вашингтоні, пріоритети FTC, ймовірно, змістяться.
Для Microsoft це рішення стало фінальною перемогою: компанія вже відчула фінансовий ефект від угоди – за перший квартал 2025 року дохід Xbox від контенту та сервісів зріс на 61% саме завдяки інтеграції Activision Blizzard.