Компанія Tatra Trucks використала виставку Eurosatory 2024 для світової прем’єри лінійки Tatra T815-7 Force третього покоління:
бортова вантажівка 6х6 з трубчастою рамою була на стенді автовиробника в центрі уваги.
Третє покоління T815-7 зберігає унікальне та перевірене шасі Tatra з трубчатою рамою та поворотними незалежно підвішеними півосями.
За описом Army Recognition, дебютна вантажівка має стандартну неброньовану кабіну, але в перспективі Tatra пропонуватиме і броньовані.
Нова стандартна неброньована кабіна доступна у дво- та чотиридверній версіях і включає покращений інтер’єр та оцифровану приладову панель.
Цю стандартну кабіну можна швидко й легко замінити на броньовану навіть у польових умовах.
Згадане вище унікальне та перевірене трубчасте шасі Tatra з трубчастою опорою та незалежно підвішеними напівосями не відійшло у минуле, оскільки саме воно забезпечує подушки безпеки гвинтовими пружинами або листовими ресорами в різних комбінаціях відповідно до вимог користувача.
Стандартні конфігурації включають 4×4, 6×6 і 8×8, хоча модульна концепція магістральної труби дозволяє використовувати багатовісні версії з різними керованими та ведучими осями.
Цікавою особливістю T815-7 є опціональне розташування двигуна.
Двигун залишається поздовжньо розташованим між рейками рами, але його можна розмістити в іншому місці, скажімо, позаду передньої осі.
Ця опція дозволяє зменшити загальну висоту кабіни на 110 мм.
Варіанти силових агрегатів включають двигуни Tatra V8 і V12 з повітряним охолодженням з електронним керуванням або мотори з водяним охолодженням Cummins чи Caterpillar, зокрема шестициліндровий C9.3B.
Двигуни можуть поєднуватися з десяти- або чотирнадцятиступінчастою автоматизованою коробкою передач Tatra з електронним перемиканням передач, автоматичною коробкою передач ZF TraXon або автоматичною версією ZF EcoLife 2.
Розробники зазначають, що шести- або семиступенева повністю автоматична коробка передач Allison також є опцією.
Роздавальні коробки є власністю Tatra і доступні в одношвидкісній або двошвидкісній версії.
Повідомляється, що серійне виробництво моделей Force третього покоління вже розпочато. Перші машини замовила пожежно-рятувальна служба Чеської Республіки.
Військові версії надійдуть у серійне виробництво у 2025 році, а виробництво буде проходити паралельно з моделями другого покоління відповідно до замовлень клієнтів.