BMW додала нові дизельні версії чотирьом моделям. Наприкінці весни європейська лінійка планово оновилася, а гама стала ще ширшою.
У «п’ятірки» додано топ-версію 540d xDrive з шестициліндровим дизелем, у компактвена 2-Series Active Tourer та кросоверів X1/X2 з’явилися проміжні передньопривідні версії sDrive20d з чотирициліндровим мотором.
Ще одна обновка в дусі часу – дебют гібридів BMW 530e, що заряджаються, з повним приводом xDrive.
Рік тому під час дебюту BMW 5-Series в кузові G60 було оголошено, що гібриди, що заряджаються, поповнять гаму навесні 2024 року.
Так і вийшло, причому спочатку запропонували дві версії (530e і 550e xDrive), а тепер додано третю — 530e xDrive.
“Старший” бензин-електричний варіант з 3,0-літровим мотором розвиває 489 сил і 700 Нм, “молодший” з 2,0-літровим – 299 сил і 450 Нм.
Розширення гами дизелів теж напрошувалося: тепер у продажу з’явилася помірно-гібридна повнопривідна версія 540d xDrive з 3,0-літровою рядною “шісткою”.
Пікова віддача – 303 сили та 670 Нм.
А ось для передньопривідних BMW запропонували 2,0-літровий дизель, який разом із 48-вольтовим стартер-генератором видає до 163 к.с. та 400 Нм.
Такий двигун доступний на X1/X2 і на 2-Series Active Tourer у варіанті sDrive20d.
Минулого разу BMW розширювала «глобальну» гаму в лютому, причому тоді покупцям запропонували і дизельні, і гібридні, і електричні версії.
Спрощення екостандарту «Євро-7» дозволяє автовиробникам не поспішати з електрифікацією та довше зберігати різноманітність паливних версій.