Peugeot виводить свої компактні моделі в Бразилії на новий рівень, інтегруючи технології Stellantis. Використовуючи переваги великої групи брендів, компанія змогла об’єднати двигуни та системи між марками, щоб знизити витрати. Тепер Peugeot 208 GT та 2008 GT отримали м’які гібридні силові агрегати від Fiat, адаптовані спеціально для місцевого ринку.
У Європі хетчбек та його кросовер оснащуються 1,2-літровим трициліндровим двигуном з м’яким гібридом на 48 В, але для Бразилії Peugeot обрав інший підхід. Через популярність Flex-палива в регіоні компанія встановила менший 1,0-літровий турбодвигун Fiat T200 у поєднанні з м’якою гібридною системою на 12 В. Така “біогібридна” установка дозволяє автомобілю працювати як на бензині, так і на етанолі, розвиваючи до 128 к.с. і 200 Нм крутного моменту, а потужність передається на передні колеса через автоматичну трансмісію CVT, пише портал mmr.net.ua.
Стеллантіс повідомляє, що така електрифікація знижує витрати палива на 10% і скорочує викиди CO2 у міському циклі на 8%. Подібна установка вже використовується на кросоверах Fiat Pulse і Fastback.
Окрім технічних новинок, Peugeot приділив увагу дизайну та оздобленню. Хетчбек 208 GT отримав великий задній спойлер і глянцеві чорні дзеркала, а кросовер 2008 GT вирізняється двоколірним лакофарбовим покриттям та стандартним панорамним люком. Обидві моделі оснащуються 17-дюймовими легкосплавними дисками, значками GT і шильдиками “Hybrid Turbo 200” на задніх дверях.
Читайте також: Штрафу не буде: коли дозволено ігнорувати знак обмеження швидкості
Інтер’єр варіантів GT також модернізований: шкіряне кермо з контрастною строчкою, алюмінієві спортивні педалі, елементи вуглецевого стилю, 10-дюймова цифрова панель приладів з 3D-графікою для гібридної системи, 10,3-дюймовий мультимедійний дисплей та пакет систем допомоги водію ADAS.