STLA AutoDrive. Джерело: Stellantis
Stellantis, ймовірно, відмовилася від планів розгортання власної системи автоматизованого водіння Level 3, відому всередині компанії як STLA AutoDrive. Як повідомляє Reuters з посиланням на інсайдерів, програму “поставлено на паузу” через високі витрати, технічні складнощі та слабкий інтерес з боку покупців.
Що відомо
Системи автоматизованого водіння третього рівня вважаються оптимальними для приватних автомобілів. Вони здатні повністю керувати автомобілем, але вимагають, щоб водій був готовий взяти керування на себе в разі небезпеки.
Неофіційно представники Stellantis підтвердили журналістам: “Те, що ми показали в лютому 2025 року, – це технологія L3, на яку зараз обмежений попит. Тому система не виведена на ринок, хоча вона готова до застосування”. Іншими словами, технічно платформа готова, але перспектив її запуску поки що немає. За даними джерел, проєкт заморожений і найближчим часом не буде реалізований.
Раніше компанія обіцяла, що STLA AutoDrive дасть змогу рухатися без рук на кермі на швидкостях до 60 км/год, включно з нічним часом і складними погодними умовами. Додатково планувалася версія рівня 2+ з функцією hands-off, але яка при цьому вимагає постійного контролю з боку водія і розрахована на вищі швидкості.
Stellantis також заявляла, що з часом система третього рівня стане досконалішою і зможе працювати на швидкостях до 95 км/год. У теорії з активованою AutoDrive водії могли б відволікатися від дороги на інші справи в дорозі – подивитися фільм, відповісти на повідомлення або просто насолодитися краєвидами навколо.
Джерело: Reuters