Audi готується до гучної прем’єри наступного покоління легендарного універсала RS6 Avant.
Прототип моделі, що практично не відрізняється від серійної версії, був помічений під час тестових заїздів у горах Сьєрра-Невада. Судячи з фото, німецький бренд робить ставку на сильний гібрид, стильну агресію і збереження відомих характеристик, пише портал mmr.net.ua.
Раніше в Audi розглядали варіант зміни назви моделі в рамках нової номенклатури, згідно з якою автомобілі з ДВС мали отримувати непарні індекси, а електромобілі – парні.
У зв’язку з цим RS6 планували перейменувати на RS7 Avant. Однак від цих планів у компанії відмовилися, і оновлений універсал залишиться RS6. Цілком електрична версія, як очікується, вийде під ім’ям RS6 e-tron.
Візуально прототип демонструє характерні риси лінійки RS: агресивний передній бампер з великими повітрозабірниками, великі решітки радіатора, вентиляційні отвори на крилах, рейлінги на даху та масивні п’ятиспицеві диски з продуктивними гальмами.
Задня частина автомобіля виконана в дусі оновленого A6 – з широкою світлодіодною смугою та традиційними овальними вихлопними патрубками, які тепер зміщені ближче до центру заднього бампера.
Серйозні зміни чекають на RS6 і під капотом. За інформацією інсайдерів, від колишнього 4,0-літрового V8 з двома турбінами вирішено відмовитися на користь гібридного V6, що підключається, – такого ж, як планується використовувати в новому RS5.
Читайте також: Kia розсекретила недорогу альтернативу Sportage (ФОТО)[justify][/justify]
Незважаючи на скорочення кількості циліндрів, сумарна потужність установки може досягти 725 к.с., що ставить новинку на один рівень із новим гібридним BMW M5 (717 к.с.).