Ferrari представила купе Amalfi — глибоко модернізовану зміну для Roma, що повертає у гамму молодший передньомоторний «гран‑туризмо».
Зовнішність зберегла силует попередника, але більшість панелей замінено, аеродинаміку суттєво поліпшено: під днищем новий дифузор, на кормі активний спойлер (до 110 кг прижиму на 250 км/год), повідомляє портал mmr.net.ua.
Габаритна довжина зросла до 4660 мм, суха маса трохи знижена — 1470 кг, розподіл ваги залишився ідеальним 50:50.
Інтер’єр виконаний заново. У водія — 15,6‑дюймовий цифрова панель і кермо лише з фізичними кнопками (сенсорні панелі прибрали). Центральний мультимедійний дисплей тепер горизонтальний на 10,25”, перед пасажиром — окремий 8,8” екран.
Посадкова формула «2+», тобто задні сидіння — скоріше додатковий багажник до основних 273 л. Передбачені аудіосистема Burmester 1200 Вт та повний набір ассистентів, включно з камерами 360° і адаптивним круїз‑контролем.
Бітурбо‑V8 3.9 F154 полегшили й підняли віддачу до 640 к.с. ( +20) та 760 Н·м, зберігши задній привід через 8‑ступеневий «робот» DCT. Розгін до 100 км/год скоротився до 3,3 с, максималка — ті ж 320 км/год.
Підвіску, рульове та електроніку налаштовано заново; гальма тепер «by‑wire» з дисками 390/360 мм та інтегрованим у алгоритми активним спойлером. Опція — система ліфта носа (+40 мм до 35 км/год).
Стандартні колеса 20′ із шинами 245/35 спереду і 285/35 ззаду. Шасі оптимізоване для чіткішого зворотного зв’язку, а нові канали охолодження покращують роботу гальм і двигуна.
Серійне виробництво стартує у листопаді 2025‑го в Мірафіорі, за рік планують випустити 5000 машин. Продажі в Італії відкриються на початку 2026 р. з мінімальною ціною 240 000 євро. Після завершення випуску Roma Spider бренд покаже відкрите купе Amalfi Spider.