BMW ухвалила важливе рішення щодо одного зі своїх майбутніх електромобілів — iX5. Компанія вирішила відмовитися від громіздких водневих систем на користь технології EREV (електромобіль із розширенням запасу ходу), яку вже застосовували раніше в моделі i3.
Це дозволить суттєво збільшити автономність без збільшення ваги, яка є критичною для електрокарів, повідомляє портал mmr.net.ua.
Очікується, що новий BMW iX5, який вийде у 2027 році, отримає подовжувач запасу ходу — генератор, який підзаряджатиме акумулятор під час руху.
Завдяки цьому запас ходу сягатиме до 1000 км, що у 10 разів перевищує стандартні можливості PHEV (гібридів із підзарядкою). При цьому система не привідна, а лише генерує енергію — за рух відповідають електромотори.
Партнером BMW у цьому проекті стала німецька компанія ZF, яка відповідатиме за виробництво двох типів систем REx — eRE та eRE+.
Вони включають в себе електродвигуни потужністю 150 або 204 к.с., із трансмісією та диференціалом, але головне їхнє завдання — не крутити колеса, а заряджати батарею.
Важливо, що BMW розглядає EREV не просто як ще один тип силової установки, а як потенційну заміну традиційним гібридам, які потребують зарядки від мережі.
Технологія дозволяє підтримувати заряд акумулятора в реальному часі, забезпечуючи автономність без необхідності частої зупинки на зарядку.