Автолюбителі-початківці, як правило, добре обізнані про те, що регулярна заміна моторної оливи, фільтрів і гальмівної рідини – обов’язкова умова для довгої служби автомобіля.
Однак на тлі цих стандартних процедур багато автомобілістів часто забувають про менш очевидні, але не менш важливі розхідники. Фахівець розповів порталу ampercar.com, про які нюанси технічного обслуговування постійно забувають навіть досвідчені водії.
Коли термін гарантії добігає кінця, більшість автовласників думають, що краще самостійно займатися обслуговуванням своїх автомобілів. Однак деякі розхідники автовласники ігнорують, вважаючи їх незначними.
Олива в редукторі, як правило, не потрапляє до списків обов’язкових для заміни матеріалів, і його зазвичай забувають. Однак з часом у редуктори переднього та заднього мостів може просочитися бруд, а іноді й вода.
Такий небажаний “коктейль” руйнівно діє на внутрішні механізми, що може закінчитися дорогим ремонтом.
Про проблеми з муфтою повного приводу водії часто дізнаються, коли ця деталь вже вимагає термінового втручання – починає перегріватися та збоїти.
Тим часом, муфта – важливий елемент у багатьох сучасних кросоверах. Volkswagen, наприклад, радить змінювати рідину в системі Haldex раз на три роки.
Багато автолюбителів, особливо власники SUV, часто не обізнані про важливість регулярного обслуговування карданного валу.
При цьому саме хрестовини, що є ключовими елементами валу, схильні до екстремальних навантажень, особливо при їзді по пересіченій місцевості. Фахівці рекомендують шприцувати карданний вал кожні 15 000 км.
Трансмісійне мастило в роздатковій коробці часто забувають міняти вчасно, хоча кожен виробник встановлює свої терміни заміни. Так, Hyundai радить оновлювати його кожні 120 000 км.
Високовольтні дроти, які переносять іскру до свічок запалювання, мають обмежений термін служби – зазвичай близько восьми років.
Навіть самі свічки запалювання часом не змінюють, доки не загориться Check engine.
І, нарешті, старий паливний фільтр на авто з пробігом деякі водії часто залишають до появи провалів у роботі двигуна, хоча міняти цей важливий елемент потрібно кожні 30 тисяч км.