У вересні 2025 року частка електромобілів на ринку нових легкових авто в Україні сягнула рекордних 34%. Попри пільги, бізнес раніше обмежувався тестуванням поодиноких електричних моделей замість дизельних чи з ГБО. Натомість сегмент комерційних вантажівок (LCV) демонструє прискорене зростання. Деталі наводить AUTO-Consulting.
За дев’ять місяців 2024 року частка електричних LCV склала лише 0,97% від загального обсягу. Цього ж року показник зріс до 2,9%, але загальна кількість не перевищила 200 одиниць. У вересні поставки електрофургонів досягли 5,5% ринку нових LCV, перетнувши психологічну межу в 5%, пише портал mmr.net.ua.
Основним рушієм електрифікації комерційного транспорту став концерн Stellantis. Моделі Peugeot E-Partner, Peugeot E-Expert, Citroën e-Berlingo та Opel Combo-e зайняли 90% ринку електричних LCV у вересні. Решта 10% припала на інших виробників.
Читайте також: Як розпізнати «масложор» двигуна в б/в автомобілі: тест, який викриє підступний обман продавця
Обсяги продажів також зросли: за вересень дилери реалізували третину від загального обсягу за дев’ять місяців. На ринку комерційних авто переважають покупки в офіційних дилерів, на відміну від приватного сегмента легкових, де домінують китайські постачальники. Бізнес враховує не лише початкову вартість, а й сервіс та залишкову вартість.