Фото: Volkswagen Sagitar буде однією з перших китайських моделей Volkswagen офіційно експортованих на інші ринки
Першими на ринки Близького Сходу вийдуть седани Magotan і Sagitar, а згодом до них приєднаються й Jetta.
Volkswagen змінює підхід до своєї стратегії в Китаї – вперше автомобілі, створені спільно з FAW для китайського ринку, почнуть продаватися в інших країнах, повідомляє Carscoops. Першими регіонами стануть країни Близького Сходу, де вже в листопаді з’являться седани Magotan і Sagitar.
Magotan, побудований на основі останнього покоління європейського VW Passat, вирізняється більшими розмірами, тоді як Sagitar – компактніший, але обидві моделі мають спільну платформу. Не виключено, що на нових ринках вони продаватимуться під відомішими назвами Passat і Jetta.
У перспективі Volkswagen планує експортувати й автомобілі під брендом Jetta, починаючи з країн Центральної Азії. Виробник зазначає, що всі моделі проходять адаптацію до вимог закордонних ринків, хоча технічні деталі щодо силових установок поки не розкриваються.
Окремо компанія підтвердила перезапуск бренду Jetta в Китаї: з 2026 року з’являться чотири нові електрифіковані моделі для доступного сегмента. Вони отримають сучасні системи допомоги водієві й коштуватимуть менше ніж 100 тис. юанів (приблизно $14 тис.). За прогнозами VW, саме бюджетні компактні машини складатимуть до половини ринку електромобілів у Китаї до 2030 року.
Загалом концерн планує до кінця десятиліття випустити близько 50 нових енергоефективних моделей у Китаї, з яких 30 будуть повністю електричними.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Volkswagen готує найпотужніший Golf R з мотором від Audi RS3.
Volkswagen відкладає вихід електричного Golf та нового кросовера