Щомісяця автопарк поповнюється все новішими моделями електромобілів із більш ємними батареями, які не потребують щоденного заряджання. Про це повідомляє Інститут досліджень авторинку.
Попри те, що із вересня 2025 року у низці регіонів були підвищені тарифи на розподіл електроенергії для споживачів як 1, так і 2 класу напруги, що теоретично могло б потягти підвищення кінцевих тарифів і на електрозарядних станціях, на практиці цього не відбулося — більшість операторів зберегли старі розцінки. При цьому одна з мереж додала гривню за швидке заряджання, натомість ще один оператор зменшив тарифи, на 1,50 грн за АС підключення, та майже на 2 грн за DC, пише портал mmr.net.ua.
«Залежно від локації можуть траплятися менші або більші тарифи — це слід уточнювати у відповідних додатках операторів ЕЗС. Також на деякі станції розповсюджується тариф «за простій» — коли авто під’єднане, але зарядка не відбувається», — зазначають експерти.
Отже, середня ціна кіловат-години отриманої через АС-порт у вересні 2025 року складає 15,27 грн (-0,25 грн), через DC-порт — 17,77 грн (-0,15 грн).
Читайте також: Нові штрафи для уркаїнських водіїв вступили в силу: скільки і за що доведеться заплатити
Попри розвиток мережі ЕЗС, найвигіднішим варіантом залишається домашня розетка, особливо якщо є двозонний лічильник електроенергії.