Постер Subnautica 2. Джерело: Steam
Сьогодні ми повідомляли, що вихід ранньої версії симулятора виживання Subnautica 2 було перенесено на 2026 рік.
Перенесення релізу – звична річ в ігровій індустрії, але цього разу резонансу події надала стаття журналіста Bloomberg Джейсона Шрайєра (Jason Schreier), в якій сказано, що видавництво Krafton пішло на цей крок для того, щоб не платити студії Unknown Worlds обіцяний бонус у розмірі $250 млн.
Що відомо
Інформація, надана Шраєром, здалася геймерам несправедливою, і вони в коментарях під новим геймплейним тизером стали вимагати від Krafton виплатити талановитим розробникам обумовлену премію.
Представник Krafton дав коментар виданню GamesRadar, в якому спростував слова Шраєра. Він заявив, що перенесення Subnautica 2 продиктоване виключно необхідністю поліпшення якості гри і не пов’язане з фінансовими зобов’язаннями.
Рішення ґрунтувалося виключно на нашій прихильності до якості та прагненні надати гравцям найкращі враження. На це не вплинули будь-які контрактні або фінансові міркування. Крім того, це рішення вже обговорювалося до недавніх змін у керівництві студії.
Залишається питання: якщо перенесення не пов’язане з фінансовими інтересами видавництва, то чи отримають розробники Subnautica 2 обіцяну премію?
Нагадаємо, Subnautica 2 розробляється для PC (Steam, Epic Games Store) і Xbox Series, включно з Game Pass.