Середа, 12 Березня, 2025

Війна

Техносвіт

Sony покращить графіку на PS5 Pro завдяки FSR 4 та ШІ-апскейлінгу

Sony покращить графіку на PS5 Pro завдяки FSR 4 та ШІ-апскейлінгу

На сьогоднішній день PS5 Pro за $700 вже здатна забезпечувати чіткішу, плавнішу та стабільнішу графіку, ніж звичайна PS5, особливо якщо сидіти достатньо близько до екрану. Але починаючи з 2026 року Sony планує інтегрувати нову технологію ШІ-апскейлінгу, яка зробить ігри ще більш деталізованими. В її основі лежатиме FSR 4 від AMD, яка використовується у нових відеокартах RX 9070 та RX 9070 XT і вже показує конкурентні результати у порівнянні з Nvidia DLSS.

«Наша мета — надати щось дуже схоже на апскейлер FSR 4 для PS5 Pro у 2026 році, як наступну еволюцію PSSR», — розповів головний архітектор PlayStation Марк Черні в інтерв’ю Digital Foundry.

Багато нових ігор для PS5 Pro вже використовують ШІ-апскейлер PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR), створений на базі технологій AMD. Він дозволяє миттєво перетворювати зображення 720p у 4K, додаючи при цьому ефекти частинок. За якістю ця технологія виглядає значно краще, ніж, наприклад, FSR 3.

Але співпраця між Sony та AMD не обмежилася лише цим. Виявляється, що нейромережа, яка є основою FSR 4, була розроблена у співпраці з Sony. Тепер компанія планує інтегрувати частину цієї технології у PS5 Pro.

У грудні 2023 року Sony та AMD оголосили про багаторічний проєкт Project Amethyst, і тепер стало відомо, що FSR 4 став першим результатом цієї співпраці.

«Нейромережа (та методика навчання), використана у FSR 4, — це перші результати співпраці в рамках Project Amethyst», — зазначив Марк Черні. «Це більш досконалий підхід, який може перевершити чіткість PSSR.»

На цей час Sony продовжує рекомендувати розробникам використовувати PSSR, оскільки впровадження FSR 4 у PS5 Pro та її ігри потребуватиме часу.

СпецпроєктиТестування альфа-версії Proxmox Datacenter Manager: можливості, нюанси та інструкція для розгортанняЗапуск свого криптообмінника: види та особливості, ліцензія та маркетинг

Project Amethyst може виходити за межі консолей. Черні натякнув, що ця технологія матиме застосування й на інших пристроях:

«Щоб було зрозуміло — ця технологія має застосування не тільки для PlayStation. Йдеться про підтримку машинного навчання на різних пристроях. Найбільша перевага — коли розробники можуть легко переносити свій код між платформами.»

В Digital Foundry вже провели детальний аналіз FSR 4 та порівняли результат з PSSR.

СпецпроєктиЯк вести проєкти без стресу: кейси та п’ять ключових підходів до ефективного управління командоюТут готують фахівців з цифровізації України. Репортаж з річниці CDTO Campus

  •  

Інше в категорії

Завантажити ще Завантаження...No more posts.