Hyundai Ioniq 6 N. Джерело: Hyundai
Hyundai представила серійну версію свого електричного спортседана Ioniq 6 N, що розвиває 650 к.с. Новинка дебютує публічно на Фестивалі швидкості в Гудвуді. Це друга повністю електрична модель лінійки N після Ioniq 5 N.
Що відомо
Ioniq 6 N побудований на базі нещодавно оновленого Ioniq 6 у “цивільній” версії. Новинка отримала низку доопрацювань щодо зовнішності – нові бампери, агресивний передній спліттер, чорні пороги та аеродинамічне антикрило на стійках “лебедина шия”. Колісні арки розширені, а кузовну палітру доповнив ефектний колір Performance Blue Pearl.
З технічної частини все як у Ioniq 5 N: акумулятор на 84 кВт∙год, електромотори спереду (166 кВт) і ззаду (298 кВт). Сумарно виходить до 478 кВт (650 к.с.) і 770 Нм у режимі N Grin Boost. Розгін до 100 км/год займає 3,2 секунди, а максимальна швидкість досягає 257 км/год.
800-вольтова архітектура дозволяє заряджати батарею від 10 до 80% за 18 хвилин при потужності до 350 кВт.
Седан отримав цілий арсенал функцій, знайомих за іншими моделями N:
- N e-Shift – імітація трансмісії з подвійним зчепленням
- N Active Sound+ з трьома профілями звуку, що налаштовуються
- N Drift Optimizer
- попередня підготовка батареї N Battery Preconditioning
- розподіл тяги N Torque Distribution з 11 рівнями налаштування.
Ексклюзивна для Ioniq 6 N функція N Ambient Shift Light використовує підсвічування салону, що налаштовується, для візуальних підказок оптимального моменту “перемикання передачі”.
Підвіска також серйозно модернізована, а для кращого зчеплення використовуються спеціальні шини Pirelli P Zero 5 розмірності 275/35 R20.
Салон отримав ковшоподібні сидіння N, нове рульове колесо, металеві накладки на педалях і навіть кріплення під камеру GoPro в стелі – для фільмування трек-днів.
Hyundai поки не розкрила ні ціну, ні запас ходу Ioniq 6 N.
Джерело: Hyundai