Четвер, 13 Березня, 2025

Війна

Техносвіт

Capcom надихнулася фанатськими проєктами при створенні ремейку Resident Evil 2, який в результаті став мега успішним

Capcom надихнулася фанатськими проєктами при створенні ремейку Resident Evil 2, який в результаті став мега успішним

Скриншот Resident Evil 2. Джерело: Capcom

Під час розробки ремейку Resident Evil 2, випущеного у 2019 році, компанія Capcom звернула увагу на фанатські проєкти, які прагнули відтворити оригінальну гру 1998 року з покращеною графікою та сучасним геймплеєм. Ці неофіційні ініціативи продемонстрували великий інтерес спільноти до оновленої версії класичного горору, що стало одним із факторів, які спонукали Capcom розпочати офіційну розробку ремейку.

Що відомо

До офіційного анонсу ремейку Resident Evil 2 існували кілька фанатських проєктів, які намагалися перенести гру на сучасні рушії з покращеною графікою та геймплеєм. Ці проєкти отримали значну увагу в ігровій спільноті, що показало Capcom наявність попиту на оновлену версію гри. У результаті компанія вирішила взяти ініціативу у свої руки та створити офіційний ремейк, враховуючи сучасні стандарти якості та очікування гравців.

Випущений у 2019 році, офіційний ремейк Resident Evil 2 отримав схвальні відгуки від критиків та гравців за збереження атмосфери оригіналу, поєднане з сучасною графікою, оновленим геймплеєм та покращеним сюжетом. Гра стала комерційно успішною, підтвердивши правильність рішення Capcom звернути увагу на бажання спільноти та інвестувати ресурси в оновлення класичної гри.

І як згадав один з розробників Capcom:

Це було схоже на: “Гаразд, люди дійсно хочуть, щоб це сталося”. Тож продюсер Хірабаяші придумав слоган: “Що ж, ми це зробимо”

Інше в категорії

Завантажити ще Завантаження...No more posts.