Клієнтів Ощадбанку попередили про можливі штрафні санкції, якщо вони не прийдуть до відділення.
Ощадбанк встановлює низку правил для своїх клієнтів. У разі ігнорування банк може обмежити доступ до рахунку або призначити додаткову комісію. Одну з таких умов потрібно виконати до кінця вересня.
Раніше ми називали можливі причини, чому не прийшла пенсія на картку. Це можливо у випадках, коли пенсіонер порушує правила користування виплатами.
Що потрібно зробити клієнтам Ощадбанку
На офіційному сайті компанії з’явилося попередження про те, що до 30 вересня деяким клієнтам потрібно обов’язково прийти до найближчого відділення і пройти верифікацію. Але перед тим, як записатися на прийом в Ощадбанк, дізнайтеся, кого це стосується.
Процедуру потрібно виконати клієнтам банку, які протягом трьох останніх років і більше ніяк не користувалися банківським рахунком – не переказували гроші, не знімали готівку і не здійснювали онлайн-покупок. Зверніть увагу: це правило стосується власників не лише звичайних карток для розрахунку, а й депозитних вкладів.
Таким громадянам потрібно особисто звернутися до банку, щоб актуалізувати індивідуальні дані та довести, що саме вони є власниками рахунку. Із собою потрібно мати ідентифікаційний код і паспорт.
Якщо проігнорувати вимогу, то всі гроші на зазначеній картці будуть переведені в категорію нерухомих вкладів, що спричинить введення додаткової комісії для фізосіб за обслуговування рахунку.
Нагадаємо, що у вересні нові правила для користувачів вводить також сервіс оголошень OLX. У деяких користувачів почнуть видаляти публікації з сайту.