Неділя, 1 Червня, 2025

Війна

Новини компаній

Як створити інтернет магазин

Наявність інтернет-магазину надає можливість підприємцям масштабувати свій бізнес. Свій майданчик в Інтернеті потрібний для відкриття нових каналів збуту та залучення нових клієнтів. На етапі вибору розробника важливо мати поняття про процес створення сайту, щоб розуміти, чи все йде як потрібно. Тоді в результаті вдасться створити ефективний інструмент для реалізації своїх товарів та послуг.

Закономірно, що створення інтернет-магазину починається з виникнення ідеї. Потім підприємцю необхідно визначитися з ринковою нішею та знайти компанію-розробника.

Як створити інтернет-магазин з нуля
  1. Першим етапом є підготовка до розробки, проведення аналізу ринку, вивчення конкурентів та його продуктів. Для аналізу конкурентів використовуються різні методи, одним із найбільш об’ємних та важливих інструментів є Serpstat. За допомогою цієї програми можна дізнатися скільки всього конкурентів буде у бренду, які компанії пропонують ідентичні чи схожі товари, які ціни у конкурентів та багато іншого.
  2. Після ухвалення рішення щодо розвитку бізнесу необхідно вибрати компанію, яка візьметься за розробку інтернет-майданчика та подальше просування готового сайту. Студія просування сайтів SEOMIND рекомендує поставитися до такого вибору серйозно, якщо хочете, щоб вкладені у справу кошти принесли очікуваний результат. На цьому ж етапі спільно з виконавцем визначається бюджет та терміни проєкту.
  3. Проведення маркетингових досліджень та розробка стратегії розвитку бізнесу. З боку замовника цим займаються маркетологи та SEO-фахівець. На цьому етапі вивчається продукт та попит на нього, аналізуються тренди та їхня динаміка, а також бізнес конкурентів. За підсумками зібраних даних розробляється маркетингова стратегія.
  4. Формування технічного завдання на розробку інтернет-майданчика. Оскільки інтернет магазин – це сайт для реалізації товарів, важливо зробити його зручним та зрозумілим для відвідувачів. У технічне завдання входить опис схеми сайту, кольорової гами, стилів, повного набору функцій та безлічі технічних деталей, важливих для подальшого просування.
  5. Коли технічне завдання готове і отримало схвалення замовника, за роботу беруться дизайнер, верстальник і програміст.
  6. Паралельно з дизайнерами та програмістами працюють фахівці з просування та копірайтери, створюючи наповнення для створених програмістами сторінок. Від результатів роботи копірайтера залежить зацікавленість користувача продуктом та готовність його придбати. Якщо вам потрібен грамотний автор з великим досвідом роботи, тут https://seomind.biz/kopiraytynh/ ви знайдете потрібну вам людину.
  7. Готовий сайт підлягає тестуванню, зокрема перевірці всіх функцій, оцінці зручності та тестуванню навантаження.
  8. Вибір відповідного домену та хостингу.
  9. Магазин готовий, протестований, настав час підключити додаткові сервіси, наприклад, Google Analytics, CRM та ERP системи.
  10. Просування сайту у рейтингу пошукових систем – кінцевий етап у процесі створення сайту. Він може тривати довгий час, оскільки розкрутка сайту не обмежується одноразовим виходом наших сторінок у лідери пошукової видачі.

Інше в категорії

Завантажити ще Завантаження...No more posts.