Наявність інтернет-магазину надає можливість підприємцям масштабувати свій бізнес. Свій майданчик в Інтернеті потрібний для відкриття нових каналів збуту та залучення нових клієнтів. На етапі вибору розробника важливо мати поняття про процес створення сайту, щоб розуміти, чи все йде як потрібно. Тоді в результаті вдасться створити ефективний інструмент для реалізації своїх товарів та послуг.
Закономірно, що створення інтернет-магазину починається з виникнення ідеї. Потім підприємцю необхідно визначитися з ринковою нішею та знайти компанію-розробника.

- Першим етапом є підготовка до розробки, проведення аналізу ринку, вивчення конкурентів та його продуктів. Для аналізу конкурентів використовуються різні методи, одним із найбільш об’ємних та важливих інструментів є Serpstat. За допомогою цієї програми можна дізнатися скільки всього конкурентів буде у бренду, які компанії пропонують ідентичні чи схожі товари, які ціни у конкурентів та багато іншого.
- Після ухвалення рішення щодо розвитку бізнесу необхідно вибрати компанію, яка візьметься за розробку інтернет-майданчика та подальше просування готового сайту. Студія просування сайтів SEOMIND рекомендує поставитися до такого вибору серйозно, якщо хочете, щоб вкладені у справу кошти принесли очікуваний результат. На цьому ж етапі спільно з виконавцем визначається бюджет та терміни проєкту.
- Проведення маркетингових досліджень та розробка стратегії розвитку бізнесу. З боку замовника цим займаються маркетологи та SEO-фахівець. На цьому етапі вивчається продукт та попит на нього, аналізуються тренди та їхня динаміка, а також бізнес конкурентів. За підсумками зібраних даних розробляється маркетингова стратегія.
- Формування технічного завдання на розробку інтернет-майданчика. Оскільки інтернет магазин – це сайт для реалізації товарів, важливо зробити його зручним та зрозумілим для відвідувачів. У технічне завдання входить опис схеми сайту, кольорової гами, стилів, повного набору функцій та безлічі технічних деталей, важливих для подальшого просування.
- Коли технічне завдання готове і отримало схвалення замовника, за роботу беруться дизайнер, верстальник і програміст.
- Паралельно з дизайнерами та програмістами працюють фахівці з просування та копірайтери, створюючи наповнення для створених програмістами сторінок. Від результатів роботи копірайтера залежить зацікавленість користувача продуктом та готовність його придбати. Якщо вам потрібен грамотний автор з великим досвідом роботи, тут https://seomind.biz/kopiraytynh/ ви знайдете потрібну вам людину.
- Готовий сайт підлягає тестуванню, зокрема перевірці всіх функцій, оцінці зручності та тестуванню навантаження.
- Вибір відповідного домену та хостингу.
- Магазин готовий, протестований, настав час підключити додаткові сервіси, наприклад, Google Analytics, CRM та ERP системи.
- Просування сайту у рейтингу пошукових систем – кінцевий етап у процесі створення сайту. Він може тривати довгий час, оскільки розкрутка сайту не обмежується одноразовим виходом наших сторінок у лідери пошукової видачі.