Усі інформаційні та рекламні конструкції тепер матимуть "паспорти".
У Харкові затвердили архітектурно-художню концепцію оформлення зовнішнього вигляду вулиць, магістралей та інформаційних і рекламних конструкцій.
Рішення прийняли сьогодні на засіданні виконкому. Правила мають покращити міський простір та допомогти зберегти історичне середовище. Окрім того, у міській раді сподіваються, що це сприятиме “підвищенню туристичної привабливості Харкова”.
“Документ передбачає оновлення правил розміщення зовнішньої реклами, вивісок та табличок на будівлях і спорудах. Зокрема, власники рекламних конструкцій повинні адаптувати їх до нових стандартів, розробивши відповідні паспорти опорядження фасадів у разі невідповідності”, – повідомляє міськрада з посиланням на рішення виконкому.
Правила також мають зробити міський простір більш гармонійним та привабливим.
У відкритому доступі правил поки що немає.