ПрАТ «Закарпаттяобленерго» нагадує про зручний сервіс для споживачів: дізнатись причину вимкнення електроенергії за конкретною адресою, в конкретному населеному пункті в реальному часі можна за ПОСИЛАННЯМ.
Потрапити до сервісу можна через розділ «Перерви в електропостачанні», який розміщений на офіційному сайті.
Ця ж послуга є в офіційному чат-боті ПрАТ «Закарпаттяобленерго»: https://t.me/zakarpatenergybot
Перейшовши на сторінку та ввівши свою адресу споживачі зможуть побачити тип вимкнення (аварійне, планове вимкнення чи застосування графіків відключень), а також час вимкнення та орієнтовний час відновлення електропостачання за конкретною адресою.
Проте нагадуємо: іноді причиною відсутності світла у вашому будинку може бути спрацювання автоматики, аварійні ситуації всередині багатоквартирних будинків, за які відповідальність несе ОСББ чи інша відповідальна установа. Тому якщо у вас світла нема, в сервісі ви не знайшли причин вимкнення електроенергії, то перегляньте ці поради: «Що робити і куди звертатись, якщо в оселі зникло світло», щоб знати, як діяти.
Зберігайте спокій! Тримаємось, працюємо разом на Перемогу України!