П’ятниця, 28 Листопада, 2025

Війна

Автоновини

Чому при тривалому простої авто не можна лишати на «ручнику»: пояснення механіків

Багато водіїв, їдучи у відпустку, залишають машину «на ручнику». І навіть не здогадуються, що це може обернутися ремонтом після повернення. Про це попереджає видання Jalopnik.

Механік київського СТО Сергій Литвин пояснює:

«Коли стоянкове гальмо затиснуте кілька тижнів, металеві елементи з часом прикипають. Найчастіше колодки буквально прилипають до барабана або диска. Це класика для машин, які довго не рухались».

Стоянкове гальмо – не лише важіль у салоні. Це система, що блокує задні колеса і утримує авто від скочування. Зазвичай її радять вмикати навіть на рівній поверхні, щоб зменшити навантаження на коробку передач. Але якщо залишити авто на місяць чи більше – ситуація змінюється.

У вологому середовищі, особливо після поїздок засоленими зимовими дорогами, метал починає іржавіти. Солі, якими посипають трасу, діють агресивно – вони прискорюють корозію, і колодки буквально «зварюються» з дисками. У результаті водій, який повертається з відпустки, може просто не зрушити з місця.

«Якщо ручник закис, не варто смикати важіль із силою. Це тільки погіршить ситуацію. Краще викликати евакуатор, інакше можна зірвати трос або пошкодити барабан», – додає автомайстер.

Як правильно залишати авто перед від’їздом

Поставте машину на рівну поверхню.
Вимкніть ручник, замість цього – увімкніть першу передачу (або “P” в автоматі).
Підкладіть під колеса клини або шматки дерева.
Якщо взимку їздили дорогами з сіллю – обов’язково помийте днище.

Читайте також: Opel показав перші зображення оновленої Astra

Що в Україні

В Україні сіль та реагенти використовують навіть у невеликих містах. Як наголошують у «Укравтодорі», соляна суміш роз’їдає не лише метал, а й гуми ущільнювачів. Це стосується і гальмівної системи.

Інше в категорії

Завантажити ще Завантаження...No more posts.