Qashqai e-Power. Джерело: Nissan
Німецька організація ADAC випробувала оновлений Nissan Qashqai з гібридною установкою e-Power і зафіксувала витрату пального 5,4 л/100 км. Це майже на 15% менше, ніж у попередньої версії.
Що відомо
Система e-POWER є послідовним гібридом. Бензиновий двигун тут не крутить колеса, а лише генерує електроенергію для електромотора. Тобто автомобіль рухається виключно на електротязі, але навіть якщо акумулятор розрядиться, то зможе їхати далі завдяки бензобаку на 55 літрів.
Оновлена система e-Power отримала 1,5-літровий турбодвигун з технологією STARC, яка підвищила термічну ефективність до 42%. За словами Nissan, це один з найкращих показників у галузі. Результат — менше шуму, зменшення викидів зі 116 до 102 г/км за WLTP і комфорт електрокара.
Сукупний запас ходу тепер складає 1018 км (а за WLTP — навіть 1222 км), що вже ближче до показників дизельних автомобілів. Окрім цього, інтервал техобслуговування збільшили з 15 000 до 20 000 км.
ADAC відзначила, що при швидкості 130 км/год шум в салоні знизився на 5,6 дБ, і тепер Qashqai e-Power сприймається майже як повністю електричний автомобіль.
Окрім технічних оновлень, Qashqai отримав Google built-in інтерфейс бортової системи з інтеграцією Google Maps, асистента, Play Store, прогнозу погоди та навіть функції Trip Stories для запису поїздок в застосунку NissanConnect.
Серед нових «фішок» також система ProPilot з покращеним розпізнаванням смуг і трафіку.
Виробництво оновленого Nissan Qashqai e-Power стартувало в липні на заводі Nissan у Сандерленді, Великобританія.
Джерело: Nissan