Колаж. Джерело: indianexpress.com
З 1 серпня 2025 року платформа Instagram почала впроваджувати оновлення, за яким лише публічні облікові записи з щонайменше 1 000 підписниками можуть запускати прямі ефіри. Приватні акаунти і ті, у кого менше 1 000 фолловерів — відтепер позбавлені цієї функції. На офіційній сторінці підтримки зазначено: «Only Instagram users who have a public account with 1 000 followers or more will be able to start a Live broadcast.»
Чому це важливо?
Це серйозний удар для малих авторів контенту, блогерів-початківців, локальних бізнесів і тих, хто веде ефіри з невеликою аудиторією. Водночас, це не нововведення в цій галузі — TikTok також вимагає від 1 000 фолловерів. А от мінімальна межа для YouTube — 50 підписників.
Meta, чому?
Meta офіційних пояснень не надала, тож можна припустити: це може допомогти скоротити витрати на стріми з малою аудиторією або підвищити якість live-контенту. Жива трансляція вимагає багато ресурсів від платформи, більше ніж звичайна публікація відео. І хоч сучасні технології нас трохи розбалували, компанії зацікавлені не витрачати зайві ресурси, якщо це прямо не приносить прибуток.
Що було в стародавні часи
Раніше було так: будь-хто, з аккаунтом старше 30 днів, з бодай одним підписником і заповненим профайлом (фото, біо, декілька постів) міг запускати ефір — незалежно від кількості фоловерів. Люди активно користувалися цією функцією для розкрутки каналу як альтернативним контентом, який міг зацікавити нову аудиторію.
Джерело: www.engadget.com