Постер гри "Lost Skies". Джерело: GameIndustry.biz
Керівництво студії Bossa Games, яка раніше була відома як Bossa Studios, повідомило про додаткові звільнення на тлі проблем у відеоігровій індустрії. Понад рік тому вона провела скорочення, коли було звільнено третину всіх працівників, а нещодавно провела ще одну хвилю звільнень.
Що відомо
Це вже друге скорочення після анонсу Lost Skies, амбітного проєкту з відкритим світом, що відрізняється від традиційного фокуса студії. Директор студії Генрік Оліф’єс (Henrique Olifiers) поділився, що компанія зосередилася на пізній стадії розробки Lost Skies, щоб забезпечити успішний реліз і довгострокову взаємодію. Як тільки гра стане стабільною, Bossa планує реструктуризуватись у менші команди, які зможуть швидше працювати над інноваційними проєктами.
Оліф’єс також зазначив, що масові звільнення в індустрії за останні два роки є не просто тимчасовим явищем, а радше фундаментальною зміною бізнес-ландшафту. Хоча точна кількість співробітників, яких торкнувся цей останній раунд, залишається невизначеною, очевидно, що компанія зосереджена на адаптації до мінливого ігрового середовища.