Volkswagen ID.3 Pro S. Джерело: Volkswagen AG
Німецький автоклуб ADAC завершив чотирирічний тест на витривалість Volkswagen ID.3. Електромобіль пройшов понад 160 000 км, і за підсумками випробувань високовольтна батарея зберегла 91% своєї початкової корисної ємності.
Що відомо
Для тесту використовувалася модифікація ID.3 Pro S з батареєю на 77 кВт-год. Нагадаємо, Volkswagen офіційно гарантує мінімум 70% ємності батареї після восьми років експлуатації або 160 000 км пробігу.
Умови тесту були далекі від щадних. Понад 40% усіх зарядок відбувалося на швидкісних DC станціях, а сам автомобіль неодноразово залишали з повним зарядом (100%) на станції на кілька днів – що суперечить рекомендаціям з експлуатації літій-іонних батарей.
Це перший тест на витривалість такого роду для моделі сімейства ID., що проводився на випробувальному полігоні ADAC у місті Ландсберзі-ам-Лех (Німеччина). Автомобіль регулярно проходив перевірки на стан батареї, кузова і ходової частини. При цьому шасі, підвіска і рульове управління не показали серйозного зносу, попри великий пробіг.
ADAC також рекомендує своєчасно встановлювати оновлення програмного забезпечення. Під час тесту ID.3 отримав кілька апдейтів, включно з поліпшеним “Планувальником маршрутів для електромобілів”, який враховує заряд батареї, трафік і прогнози за маршрутом. Одне з оновлень також розблокував максимальну потужність зарядки до 170 кВт.
Крім того, оновлення позитивно вплинули на енергоефективність автомобіля, особливо на коротких дистанціях і за низьких температур (0-5°C), що також сприяло збільшенню запасу ходу.
За підсумками випробувань, фахівці ADAC дали позитивну оцінку стану кузова і технічних вузлів, відзначивши високий рівень надійності електромобіля ID.3 навіть після інтенсивної експлуатації.
Джерело: Volkswagen