Понеділок, 27 Січня, 2025

Війна

Техносвіт

Програміст створив гру «Змійка» на субпікселях монітора

Програміст створив гру «Змійка» на субпікселях монітора

Розробник Патрік Гіллеспі створив, можливо, найменшу версію класичної гри «Змійка» (Snake). Ця версія використовує окремі субпікселі РК-монітора.

Гра запускається у веббраузері, її геймплей такий самий, як в оригінальної «Змійки»: субпікселі повзають ділянкою та «з’їдають» інші субпікселі, а змійка подовжується. Як каже розробник, щоб грати у неї може знадобитися мікроскоп.

Зазвичай субпікселі трьох кольорів утворюють усі інші у складі пікселя, а для відтворення одного кольору теоретично має вистачити й одного субпікселя. Але практична сторона виявилася складнішою. Ускладнення виникло з тим, щоб змусити гру виділяти лише один колір у кожному субпікселі.

Програміст створив гру «Змійка» на субпікселях монітора

Відтворення зеленого у sRGB

Хоча Гіллеспі це запрограмував, але фізично все працювало не так. Коли лише зелений субпіксель мав бути активним, на моніторі частково висвітлювався й червоний субпіксель поруч.

Гіллеспі використав колірний простір Lab замість sRGB та досяг бажаного результату. І все одно грати у цю «Змійку» вкрай непросто. Проєкт доступний на GitHub.

СпецпроєктиТри ноутбуки, консоль на Steam OS і міні-ПК завширшки з долоню. 5 футуристичних гаджетів від Lenovo на CES, які хочеться купити просто заразЯк за рік збільшити команду в шість разів і не втратити домашню атмосферу в роботі. Історія SharksCode

Інше в категорії