Porsche Macan Turbo (2025). Джерело: Porsche
У 2028 році Porsche відмовиться від майже вікової традиції. Наступник Macan із двигуном внутрішнього згоряння стане першою серійною моделлю марки з системою повного приводу, в якій основною буде передня вісь, а задня – допоміжною.
Що відомо
Майбутній кросовер, відомий всередині компанії під індексом M1, замінить ДВЗ-версію Macan, зняту з продажів у Європі влітку 2024-го через невідповідність новим вимогам до кібербезпеки. Виробництво для інших ринків завершиться влітку 2026 року.
За інформацією Autocar, M1 розділить архітектуру Premium Platform Combustion (PPC) з новим Audi Q5 і отримає його систему повного приводу Quattro Ultra. На відміну від першого Macan, де інженери Porsche переробили платформу заради акценту на задню вісь, цього разу конфігурація залишиться такою ж як в Audi. За замовчуванням кросовер буде передньопривідним, а задній привід під’єднуватиметься тільки в разі пробуксовки коліс.
Електрична версія для M1 не планується: цю роль продовжить виконувати Macan EV, що вийшов у 2024 році. Новий кросовер запропонують із бензиновими моторами та м’яким гібридом, але без дизеля і плагін-гібридної установки.
З чуток, базовим може стати 2,0-літровий турбомотор VW Group з м’якою гібридною надбудовою (201 к.с., 340 Нм), семиступеневою трансмісією з подвійним зчепленням і прискоренням з місця до 100 км/год за 8,6 секунди. Принаймні, такі показники демонструє новий Audi Q5. Пізніше гаму доповнять версії S, GTS і Turbo з потужнішими агрегатами та адаптивним шасі.
Де випускатимуть M1, поки вирішують. Серед можливих опцій – мексиканський завод Audi в Сан-Хосе-Чьяпа, де роблять Q5, і завод Porsche в Лейпцигу, де зараз збирають бензиновий Macan.
Джерело: Autocar