Скриншот Ghost of Yotei. Джерело: Sony
Ще не вщухли здивування від несподіваного анонсу дати виходу Ghost of Yōtei, як ексклюзив PlayStation 5 знову опинився в центрі уваги, цього разу завдяки свіжим подробицям від розробників. В останньому інтерв’ю Famitsu з директорами Нейтом Фоксом та Джейсоном Коннеллом розкрилися нові цікаві деталі майбутньої гри.
Що відомо
Як вже відомо, сюжет обертається навколо прагнення головної героїні Ацу помститися жорстокій банді, відомій як Йотейська Шістка, яка знищила її родину. Однак гра не буде вести гравців лінійним ланцюгом сюжетних місій для усунення головних лиходіїв. За словами розробників, гравці зможуть самостійно обирати порядок, у якому вони полюватимуть на членів Йотейської Шістки. Наскільки великою буде свобода у досягненні цієї мети, поки що невідомо, але Фокс наголошує, що вибір гравця є ключовим елементом дизайну гри.
“З погляду пригод у відкритому світі, Ghost of Yōtei має найбільшу свободу та найбільшу карту серед усіх ігор з відкритим світом, які ми коли-небудь створювали”, – заявив Фокс.
Інтерв’ю також торкнулося підходу Sucker Punch до шанобливого зображення Японії як ігрового сеттингу. Як ви пам’ятаєте, Ghost of Tsushima отримала багато похвал за своє відображення регіону та його культури, і, що не дивно, команда хоче продовжити цей шлях і в сиквелі.
“Ми отримали співпрацю від різних консультантів щодо зображення народу айнів та їхньої культури того часу, – пояснює Фокс. – Як і у випадку з попередньою грою, ми також ретельно досліджували японську культуру та інтегрували її в цей проєкт”.
Враховуючи високу якість Ghost of Tsushima, ми покладаємо великі надії на Ghost of Yōtei – і все, що ми чули про неї досі, звучить дуже перспективним. А пограти ми зможемо вже з 2 жовтня.