Скриншот NBA 2K25. Джерело: 2K
Take-Two Interactive повідомила, що витрати гравців у грі NBA 2K25 значно перевищили її очікування, що допомогло досягти прогнозованих фінансових показників за останній квартал.
Що відомо
У третьому кварталі 2025 року NBA 2K25 продемонструвала “видатні результати”, особливо в аспекті Recurrent Consumer Spending (RCS), який включає придбання віртуальної валюти, внутрішньоігрову рекламу та інші покупки. RCS у грі зріс на понад 30%, що компанія приписує “новим функціям та інноваціям у наших ігрових режимах”.
Загалом, це сприяло 9% зростанню RCS компанії, попри лише 6% збільшення витрат на мобільні ігри (що було нижче очікувань) та зниження витрат у GTA Online. З моменту випуску NBA 2K25 було продано 7 мільйонів копій гри.
Take-Two також зазначила, що 2025 рік може стати “найсильнішим” для компанії, з очікуваними релізами таких ігор, як Civilization VII, Mafia: The Old Country, Grand Theft Auto 6 та Borderlands 4. Компанія впевнена у досягненні “рекордних рівнів” доходу у 2026 та 2027 фінансових роках.