Четвер, 24 Липня, 2025

Війна

Техносвіт

Каліфорнія проти Маска: продажі Tesla в ключовому штаті впали на 21 %

Каліфорнія проти Маска: продажі Tesla в ключовому штаті впали на 21 %

Колаж Elon Musk & Tesla. Джерело: CarsWeek

У другому кварталі 2025 року продажі електромобілів Tesla в Каліфорнії скоротилися на 21% – з 52 000 до 41 138 зареєстрованих автомобілів. Це вже сьомий квартал поспіль із падінням у річному обчисленні та четвертий – із квартальним зниженням.

Що відомо

Падіння показників Tesla відбилося на всьому ринку: частка електромобілів серед нових автомобілів у Каліфорнії знизилася з 22 % до 18.2 %. Нагадаємо, Каліфорнія – найбільший ринок електрокарів у США, на її частку припадає близько третини всіх продажів у країні.

На тлі зниження Tesla, інші автовиробники показують зростання: BMW, Mercedes-Benz, Genesis, Cadillac і Acura поліпшили свої позиції в регіоні.

Аналітики виділяють кілька причин зниження продажів Tesla в Каліфорнії:

  1. Фактор публічного іміджу Ілона Маска (Elon Musk) – його участь у політиці, пов’язаній із підтримкою Дональда Трампа, викликала невдоволення частини аудиторії Каліфорнії, де значна кількість покупців традиційно дотримуються більш ліберальних поглядів.
  2. Відсутність помітних оновлень модельного ряду – незважаючи на випуск оновленої версії Model Y, попит на неї в США впав на 15 % у другому кварталі.
  3. Посилення конкуренції: європейські та азіатські бренди, включно з китайськими компаніями BYD, Xpeng і Geely, збільшують частку на ринку США.

Глобально Tesla також стикається з труднощами: у другому кварталі 2025 року світові поставки компанії знизилися на 13.5 %. Китайська BYD, навпаки, за той самий період реалізувала 1.1 млн автомобілів проти 384 000 у Tesla.

Tesla запустила низку стимулюючих програм: знижки, нульові ставки за кредитами, безкоштовне використання Full Self-Driving і зарядок Supercharger до вересня. Також Tesla посилює акцент на розробці безпілотних таксі, автономних систем і роботизованих платформ. Однак аналітики все частіше ставлять під сумнів здатність компанії зберегти лідерство на тлі конкуренції та зміни споживчих настроїв.

Інше в категорії

Завантажити ще Завантаження...No more posts.