Арт BioShock. Джерело: Steam
Щонайменше з 2015 року студія Cloud Chamber працює над новою частиною культової серії BioShock. Останні кілька років про цю гру надходила інформація, що вона перебуває у виробничому пеклі, а розробники не мають розуміння, в який бік їм рухатися.
Згідно з новою статтею авторитетного інсайдера та журналіста Bloomberg Джейсона Шрайєра (Jason Schreier), останнім часом ситуація ще більше погіршилася.
Що відомо
Шрайер повідомив, що нещодавно керівництву 2K Games представили оглядовий матеріал, який давав уявлення про BioShock 4 (назва умовна), і начальство було незадоволене виконаною роботою, через що багато елементів гри знову буде перероблено, а главу студії Cloud Chamber Келлі Гілмор (Kelley Gilmore) звільнили, а креативного директора Гогарта де ла Планта (Hogarth de la Plante) перевели у видавничий підрозділ.
Крім того, журналіст підтвердив, що в розробці перебував ремейк першої частини BioShock, який мав заповнити порожнечу між грою 2013 року BioShock Infinite і наступною номерною частиною, але тепер шансів на його вихід практично немає.
На прохання Bloomberg прокоментувати ситуацію, представники 2K Games відповіли наступне:
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб забезпечити для BioShock найкраще майбутнє. Зараз у нас є хороша гра, але ми прагнемо зробити її великою. Ми тісно співпрацюємо з керівництвом студії, щоб визначити подальший шлях.