Ford Mustang Mach-E. Джерело: Ford
Світ автомобілів змінюється швидше, ніж може здатися збоку. Mustang, колись символ “чистого” бензинового драйву, сьогодні все частіше асоціюється з електротягою. Рішення Ford присвоїти легендарне ім’я кросоверу Mach-E викликало суперечки, але статистика продажів показує: ставка спрацювала.
Що відомо
У серпні в США продали 7 226 екземплярів Mustang Mach-E – більше ніж удвічі більше, ніж класичних купе і кабріолетів Mustang, що розійшлися тиражем 3 235 екземплярів. Зростання інтересу до кросовера пояснюють, зокрема завершенням дії федерального податкового кредиту на електромобілі, що підстьобнуло попит в останні тижні літа.
Річна динаміка теж грає на боці електричного Mustang. Із січня до серпня 2025 року Ford реалізувала 34 319 одиниць Mach-E, що на 6,7% більше торішнього результату за аналогічний період (32 167 машин). Продажі бензинового Mustang за звітний період скоротилися на 8,3% – до 31 015 автомобілів.
У Ford загалом серпень став місяцем зростання електрифікації. Продажі F-150 Lightning підскочили на 21,2% (3 217 машин), хоча в річному вираженні вони поки що відстають (-9,7%). Загалом “Блакитний Овал” продав у США 10 671 електромобілів (+19,3% до минулого року), а гібридів – 18 773 (+24%).
Флагманом марки залишається F-Series: 68 318 пікапів за серпень. Для порівняння, наступний за популярністю Explorer знайшов 20 617 покупців.
Таким чином, електрифіковані моделі – EV і гібриди разом – посідають дедалі помітніше місце в продажах Ford, формуючи перехідну стратегію компанії: не тільки чисті “батарейні” машини, а й гібриди для тих, хто поки що не готовий відмовитися від ДВЗ.
Джерело: Carscoops