Підключення зарядки до Ford E-Transit. Джерело: Ford
Генеральний директор Ford Джим Фарлі (Jim Farley) відверто розповів, чому китайський автомобільний виробник обходить американців за ціною й що Ford планує з цим робити.
Що відомо
Китайська компанія BYD стрімко захоплює світовий ринок електромобілів, пропонуючи більше функцій і опцій за менші гроші, ніж конкуренти. Фарлі розповів в подкасті The Verge Decoder, що зараз неможливо конкурувати з BYD за собівартістю, особливо коли мова йде про батареї.
За словами генерального директора Ford, завдяки вертикальній інтеграції з виробництвом батарей, накопичувачі енергії BYD на 30% дешевші, ніж ті, що Ford може купити у CATL. Щоб хоча б наблизитися до BYD за вартістю батарей, Ford доведеться радикально переосмислити ефективність двигунів, трансмісій і інверторів.
«Ми не можемо обіграти BYD у вертикальній інтеграції та вартості батарей. Єдиний спосіб перемогти — через інновації в енергоспоживанні», — пояснив Джим Фарлі.
Китайські автомобільні виробники отримують величезну перевагу завдяки двом факторам: більша частина сировини для виробництва батарей видобувається безпосередньо в Китаї, плюс держава вкладає колосальні кошти в електрифікацію.
Раніше цього року Фарлі вже торкався цієї теми, вказуючи на різницю у вартості окремих компонентів, яка дає китайцям перевагу.
Під час тієї ж розмови Фарлі поділився зізнанням Дага Філдса (Doug Fields), голови підрозділу електромобілів, цифрових технологій та дизайну Ford. Коли Філдс прийшов в компанію, він сказав, що чинна система виробництва компонентів, ІТ-інфраструктура, системи CAD-проєктування відстають від BYD на 25 років.
Що робить Ford?
Ford працює над тим, щоб стати більш вертикально інтегрованим виробником. Компанія розробляє власні системи для електромобілів: інвертори, двигуни та коробки передач. Ціль — підвищити ефективність і знизити витрати.
Джерело: Fordauthority