
Логотип Apple Maps. Джерело: Apple
Авторитетний інсайдер і журналіст Bloomberg Марк Гурман (Mark Gurman) продовжує ділитися планами Apple, але цього разу його інформація засмутить користувачів додатка Apple Maps.
Що відомо
У своєму матеріалі на сторінках Bloomberg Марк Гурман повідомив, що Apple не відмовилася від реалізації планів по впровадженню рекламних банерів у свої “Карти”.
Вперше компанія заговорила про таку можливість у 2022 році, але досі, на щастя користувачів, вони не отримували рекламу, проте вже у 2026 році це зміниться.
Планується, що різні ресторани, магазини, фастфуди та різні компанії зможуть оплачувати рекламні видачі у пошуковику “Карт”. Реклама буде таргетованою і залежатиме від запитів користувача, а прослідкує за її актуальністю спеціальний ІІ. Система буде схожа на Search Ads в App Store, де розробники платять за просування своїх ігор та додатків у слоті на основі запитів користувачів.
Марк Гурман резонно зауважив, що навряд чи власники і так недешевих гаджетів Apple будуть задоволені тим, що їх дратуватимуть ще й додатковою рекламою.














































































