Арт Perfect Dark. Джерело: Xbox
У липні Microsoft приголомшила геймерську спільноту скасуванням Perfect Dark і закриттям створеної заради цієї гри студії The Initiative.
На розробку шпигунського екшену пішло понад сім років і величезний бюджет і це не зупинило корпорацію від жорсткого рішення. Але як повідомив інсайдер і журналіст Bloomberg Джейсон Шрайер (Jason Schreier), у Perfect Dark залишався шанс на реліз.
Що відомо
Річ у тім, що студії The Initiative допомагав колектив Crystal Dynamics, який належить холдингу Embracer Group. Шраєру стало відомо, що шведська компанія вела переговори з видавництвом Take-Two Interactive. За планом, американці мали придбати у Microsoft права на Perfect Dark і спільно з Embracer випустити гру, але в підсумку угода не відбулася, і однією з причин називають те, що сторони не дійшли згоди щодо того, кому належатимуть права на франшизу в довгостроковій перспективі.
Щоб підтвердити або спростувати інформацію, Шрайер зв’язався з Embracer, Xbox і Take-Two, але всі вони утрималися від коментарів.