Понеділок, 28 Липня, 2025

Війна

Техносвіт

Аналітики: капіталізація ігрової індустрії скоро сягне $300 млрд

Аналітики: капіталізація ігрової індустрії скоро сягне $300 млрд

Ілюстрація "Комп'ютерні ігри". Джерело: Google

Прибутковість і темпи зростання ігрової індустрії давно перевищують аналогічні показники в кіно, музиці та інших видах розваг. Останній рік був сповнений скандалами, масштабними скороченнями, фінансовими провалами та закриттям великих компаній, проте експерти не сумніваються, що ігрова індустрія продовжить активний розвиток.

Що відомо

Аналітичне агентство PwC опублікувало дослідження, згідно з яким до 2029 року капіталізація ринку відеоігор перевищить $300 млрд. До порівняння, у 2024 році ця цифра становила $224 млрд.

Поки інші види розваг, наприклад, кіно і стримінгові сервіси, переживають деякий занепад, ігри перебувають у відносно стабільному становищі та не втрачають популярності, забезпечуючи розробникам чудові прибутки, і, насамперед, це стосується мобільних ігор.

Варто зазначити, що зростають не тільки доходи, а й витрати на виробництво ігор. Так, автори Star Citizen зібрали понад $800 млн через краудфандинг (а гра навіть не близька до завершення), а виробничий бюджет GTA VI, за чутками, сягає $2 млрд.

Інше в категорії

Завантажити ще Завантаження...No more posts.