
Ідея розміщення ідеологічних картин походить ще з радянських часів, а самі мурали не мають жодної культурної цінності.
Таку думку на тлі суперечок про доцільність розміщення муралу на фасаді будинку по вулиці Соборній, 15, висловив у Facebook відомий мистецтвознавець Микола Бендюк.
Краєзнавець нагадав, що за радянських часів на фасаді цього будинку вже висіла ідеологічна картина.
– На перших фото «мурал» 70-х років в Рівному, а на третьому фото таке ж в сучасній Росії. «Русский мир» – це не лише російська мова й імперські амбіції, це й спосіб мислення.

Ми живемо в незалежній, прагнучій європейських стандартів країні, а в мізках все ще лишається совок з патріотичним національним ухилом, – написав Бендюк.
Нагадаємо, що мама загиблого рівненського воїна Тараса Давидюка висловила ініціативу намалювати на фасаді будинку мурал на честь свого сина. Жінка готова заплатити за це частину своїх коштів, ще 650 тисяч гривень виділив у межах гранту Український культурний фонд.
Ідея розміщення муралу в центрі Рівного викликала глибокі дискусії у суспільстві. Адже з фасаду будинку було зняте панно, яке десятиліттями висіло на цій стіні — авторства відомого рівненського художника Олександра Бобришева і має художню цінність. Тому частина мистецтвознавців вимагає від рівненської влади зберегти це панно.

Також частина рівнян, у яких рідні загинули на війні, вимагають намалювати загальний мурал про усіх воїнів. Окрім цього, люди підтримали петиції до влади прибрати з-під будинку кіоски, які там були незаконно встановлені.
Через це міська влада Рівного зупинила роботи з нанесення муралу одному воїну та оголосила соціологічне опитування.














































































