
Три з шести об’єктів, які входять до будівництва північного обходу Рівного уже завершені. Інші – перебувають на стадії реалізації.
За словами заступника начальника Служби відновлення та розвитку інфраструктури Рівненщини Дмитра Леонтіюка в ефірі Сфери, зараз вантажівки, які рухаються з Волині у сторону Києва, мусять їхати або через Рівне, або використовувати напрям через Дубно, що є набагато довшим шляхом:
– Якщо вантажівки їдуть через Рівне, то дорожня інфраструктура міста швидше зношується. Є певна завантаженість. Якщо вантажівки їдуть через Дубно, або через Ковель (дорога «М07»), то це призводить до певних збитків підприємцям, бо ці маршрути набагато довші. Тому північний обхід Рівного дуже важливий для бізнесу та великих промислових підприємств. Адже він покращить та здешевить шлях для бізнесу, що зробить виробництва більш конкурентними на ринку. Науковці порахували, що кожна копійка вкладена у розвиток інфраструктурних проєктів на певній території генерує в 10 разів більше валового регіонального продукту. Мова йде про сотні мільйонів гривень, які потенційно виникнуть на Рівненщині. Це і додатковий прибуток для бізнесу і податкова база для бюджету області.
Читайте також по темі: Планують до кінця року побудувати нову дорогу для Північного обходу Рівного
Коваль розповів, скільки грошей за рік залучив до Рівного














































































