Четвер, 9 Жовтня, 2025

Війна

Новини Луцьк

У Луцьку за підтримки ЮНІСЕФ відкрили науково-просвітницький простір про водні ресурси

У Луцьку за підтримки ЮНІСЕФ відкрили науково-просвітницький простір про водні ресурси

У Луцьку за підтримки ЮНІСЕФ відкрили науково-просвітницький простір про водні ресурси

У Луцьку на базі  КП «Луцькводоканал» запрацював науково-просвітницький простір «ONE WATER: Вода одна». Проєкт реалізували за фінансової підтримки ЮНІСЕФ.

Про це повідомляє Луцька міська рада.

Міський голова Ігор Поліщук зустрівся з керівницею регіонального офісу ЮНІСЕФ у Львові Нінке Воппен, щоб обговорити проєкти співпраці, спрямовані на збереження здоров’я жителів громади. Разом вони взяли участь у відкритті освітнього простору на території Дубнівського водозабору.

На постійній основі тут проводитимуться лекції, огляди, тематичні та експериментальні заняття для учнів та вчителів загальноосвітніх закладів.

У Луцьку за підтримки ЮНІСЕФ відкрили науково-просвітницький простір про водні ресурси

У Луцьку за підтримки ЮНІСЕФ відкрили науково-просвітницький простір про водні ресурси

За словами директора КП «Луцькводоканал» Віктора Гуменюка, мета проєкту – донести до учнів, що води на планеті завжди була одна і та сама кількість, її неможливо додатково виробити. Крім того, школярі дізнаються про властивості води, зміни її станів, історію появи водопостачання у Луцьку та механізми доставки води в домівки людей.

Першу екскурсію провела спеціаліст КП «Луцькводоканал» Марія Сидорова.

Під час екскурсії дітям показали будівлю з класичною схемою водопостачання та розповіли про систему водопостачання міста. Школярі дізналися, що довжина водопровідних мереж у Луцьку сягає 700 кілометрів – це як відстань від Луцька до Києва і назад. Система також забезпечує місто водою для гасіння пожеж.

Окремою локацією стала перша насосна станція Луцька, яку реставрували з повним збереженням технологічного обладнання у музейному вигляді. Тут можна оцінити габарити двигунів, насосів та засувок того часу. Стилістика оформлення демонструє перехід від природи до урбаністичного міста.

«Важливо, щоб учні зрозуміли значення води для них та живої природи, необхідність охорони водних ресурсів, інноваційні можливості та перспективи інформаційних технологій у повсякденному житті», – підкреслив Віктор Гуменюк.

Інше в категорії

Завантажити ще Завантаження...No more posts.