- Збій у роботі “Нової пошти” та Дії 26 квітня викликаний відключенням світла у дата-центрі хмарного провайдера De Novo.
- Проблеми виникли під час заміни джерел безперебійного живлення, що призвело до тимчасового припинення енергопостачання та недоступності хмарної інфраструктури.
Відома причина масштабного збою
Відома причина масштабного збою / Фото Pexels/Brett Sayles
У суботу, 26 квітня, українці скаржилися на збій в роботі терміналів, банків та електронних сервісів, зокрема “Нової пошти” та Дії. Причиною стали технічні проблеми у хмарного провайдера De Novo, на якому хостяться ці сервіси.
Причину масового збою пояснив директор з маркетингу компанії De Novo Дмитро Бахмацький для “Економічної правди”, повідомляє 24 Канал.
Яка причина масштабного збою 26 квітня
Бахмацький пояснив, що основна причина збою – це відключення світла у дата-центрі. Проблема виникла під час заміни джерел безперебійного живлення.
Проблема виникла не через кібератаку. Виникла нештатна ситуація — один із магістральних автоматів аварійно тимчасово припинив подачу енергії на частину систем розподілу живлення. Як наслідок, зник доступ до хмарної інфраструктури,
– повідомив директор з маркетингу.
Збій стався у суботу о 8:00. Зараз робота дата-центру стабілізується. Живлення відновлено та технічні спеціалісти компанії працюють над відновленням сервісів.
Зранку 26 квітня українці почали масово скаржитися на збій в роботі терміналів. Не можна було розрахуватися карткою в магазинах або в метро, також не працювали Google та Apple Pay.
Спостерігалися проблеми з поповненням карти та безготівкою оплатою в таксі, а також був збій у додатках Дія та “Нова пошта”.
Інформує 24tv.ua