Українська ігрова індустрія наближається до важливого етапу – культовий S.T.A.L.K.E.R. 2 може стати основою для серіалу на платформі Netflix. Про це повідомляє видання Times News із посиланням на інтерв’ю Forbes Україна, в якому власник GSC Game World Максим Кріппа поділився подробицями. За його словами, переговори тривають, однак остаточного рішення поки що немає.
Українська ігрова спадщина на світовій арені
S.T.A.L.K.E.R. 2, реліз якого відбувся 20 листопада 2024 року, швидко завоював прихильність гравців по всьому світу. Максим Кріппа наголосив, що ця гра – не просто черговий проєкт, а важливий культурний феномен із глобальним потенціалом. Він підкреслив, що S.T.A.L.K.E.R. 2 може стати символом української ідентичності, так само як «Відьмак» став знаковим для Польщі.
Власник NAVI зазначив, що приклад CD Projekt Red, яка зуміла зробити «Відьмака» не лише хітом ігрової індустрії, а й перетворила його на серіал із мільйонами шанувальників, є мотивуючим фактором для української команди. На думку Кріппи, S.T.A.L.K.E.R. 2 володіє всіма шансами повторити успіх польського колеги або навіть перевершити його за масштабом і впливом.
Вплив і перспективи
Кріппа наголосив, що успіх залежить не тільки від самої гри, а й від створення контенту, здатного зацікавити як геймерів, так і ширшу аудиторію. Успіх «Відьмака» багато в чому обумовлений його адаптацією для телебачення, що стало проривом для бренду. Серіал за мотивами S.T.A.L.K.E.R. 2 може стати важливим кроком у розширенні франшизи та підвищенні її популярності на нових ринках.
За словами Кріппи, американський ринок є одним із ключових для GSC Game World, і вже сьогодні S.T.A.L.K.E.R. 2 демонструє значний успіх у США та Європі. Цей попит лише підкреслює важливість майбутніх планів щодо розвитку всесвіту гри.
Подальший розвиток франшизи
Крім потенційного серіалу, GSC Game World активно працює над кількома проєктами у рамках S.T.A.L.K.E.R. 2. У розробці вже знаходяться два масштабні доповнення (DLC), а також мультиплеєрна складова, яка дозволить розширити ігровий досвід та залучити нову аудиторію.
Максим Кріппа переконаний, що це лише початок масштабного розвитку всесвіту S.T.A.L.K.E.R., який може охопити нові формати та медіаплатформи. Попри виклики, з якими стикається індустрія, GSC Game World бачить великі перспективи у розширенні бренду на глобальному рівні.