Четвер, 7 Серпня, 2025

Війна

Новини компаній

Оптимізація роботи з цифровим контентом та взаємодії з торговими мережами за допомогою платформи Listex

У Henkel добре знають, що означає масштаб. Це десятки країн, внутрішні стандарти, централізовані бази даних і сувора відповідність глобальним процесам.

Але коли мова йде про локальний ринок — важлива гнучкість. Адже кожна торговельна мережа, кожен дистриб’ютор вимагає своє: конкретні формати даних, зображення, атрибути, специфікації.

Henkel Україна зіткнулася з типовим викликом для великих компаній: як залишатись у рамках глобальних правил, але водночас ефективно комунікувати з українськими ритейлерами.

Відповідь – у правильному технологічному партнерстві. У співпраці з Listex.

Клієнт
Henkel Україна – частина міжнародної корпорації Henkel, одного з лідерів у сегментах засобів для дому, особистої гігієни та професійної косметики.

Виклик

Henkel, як глобальна компанія, має складну внутрішню інфраструктуру:

  • Уся інформація про товари зберігається у власних базах даних.
     
  • Дані обробляються окремим внутрішнім відділом згідно з корпоративними стандартами.
     
  • Залучення зовнішніх підрядників до обробки контенту — складний і довгий процес погоджень.
     

«Складна структура бази даних ускладнювала управління цифровим контентом», — зазначає команда Henkel Україна.

Рішення від Listex

  • Надання структурованої та централізованої бази цифрового контенту.
     
  • Інтеграція з внутрішніми процесами компанії без порушення міжнародних стандартів.
     
  • Автоматизація передачі даних до партнер – торгових мереж.

«Процес був довгим, адже всі наші дані зберігаються у власних базах і формах. Але з Listex ми знайшли рішення, як адаптувати процес під наші вимоги».

listex henkel

Впровадження

Процес інтеграції тривав довше, ніж зазвичай, через особливості внутрішньої структури Henkel. Але команда Listex швидко реагувала на всі запити, допомагала з погодженнями та пропонувала ефективні варіанти рішень.

«Співпраця з командою Listex зручна та ефективна – вони швидко реагують на запити, допомагають з інтеграцією та пропонують корисні рішення для роботи з цифровим контентом».

Результати співпраці

Спростилися процеси взаємодії з торговими мережами — значно зменшилась кількість ручних запитів.
Оптимізовано управління контентом — з’явилося зручне та зрозуміле джерело даних для внутрішнього користування.
Знижено навантаження на команду — частина процесів автоматизована.
Підвищено ефективність комунікації — дані тепер доступні всім зацікавленим сторонам у єдиному форматі.
Отримано додаткову гнучкість — дані легко адаптувати до запитів різних мереж.

«Дані тепер доступні у зручному форматі для всіх сторін. Для деяких співробітників скоротилося робоче навантаження, оскільки процес оновлення контенту став більш автоматизованим».

У міжнародних компаніях, де кожен процес прописаний до коми, зміни здаються чимось надто складним. Але кейс Henkel Україна показує: навіть у системах зі строгими стандартами можливе гнучке рішення — якщо поруч правильний партнер.

Співпраця з Listex довела, що цифрова трансформація — це не про масштаб, а про готовність до змін. І коли обидві сторони говорять однією мовою — мовою точних даних і зрозумілих процесів — навіть складне стає простим.

Довідка. Listex – технологічна платформа, що трансформує бізнес-процеси в роздрібній торгівлі, забезпечуючи високоточну обробку даних про товари. Це дозволяє клієнтам швидко отримувати актуальну та верифіковану інформацію, спрощуючи внутрішні процеси та підвищуючи ефективність на всіх етапах ланцюга постачання.

Інше в категорії

Завантажити ще Завантаження...No more posts.