Toyota планує розвивати двигуни внутрішнього згоряння нового покоління паралельно з електротехнологіями, зберігаючи курс на «багатоенергетичне» автомобілебудування. Компанія не має наміру повністю переходити на електромобілі у коротко- чи середньостроковій перспективі, наголошуючи на важливості різних типів силових установок. У травні 2024 року Toyota оголосила про співпрацю з Subaru та Mazda для створення нового сімейства бензинових двигунів, що базуватимуться на спільних технологіях, але матимуть власну розробку кожної марки.
За словами віце-президента Toyota Europe Андреа Карлуччі, нові чотирициліндрові агрегати об’ємом 1,5 та 2,0 літри (з атмосферним і турбонаддувом) будуть меншими, ефективнішими та потужнішими за попередників. Їх планують адаптувати для широкого спектра застосувань — від авто на чистому бензині до гібридів, плагін-гібридів, електрокарів із подовженим запасом ходу (EREV), а також машин, що працюють на біопаливі, електронному паливі чи водні, пише портал mmr.net.ua.
Особливо перспективним для таких двигунів Toyota вважає сегмент EREV — електромобілів, що рухаються на електродвигунах, але оснащені бензиновим генератором для підзарядки акумулятора. У Китаї компанія вже планує впроваджувати цю технологію для моделей Highlander та Sienna у партнерстві з GAC.
Toyota пропонує нестандартний підхід — розробляти платформу насамперед для електричних авто, а потім адаптувати її для гібридних конфігурацій без втрати ефективності. Це відрізняється від традиційної практики, коли бензинові платформи пристосовували до електрифікації.
Керівництво бренду впевнене, що двигуни внутрішнього згоряння ще довго залишатимуться актуальними. Президент компанії Акіо Тойода не очікує, що частка електромобілів у світових продажах перевищить 30%. Тому різноманітність технологій, на думку Toyota, дасть клієнтам більше свободи вибору.