У липні було опубліковано дані про продажі середньо- та великогабаритних позашляховиків, серед яких Xiaomi YU7 зайняв четверте місце. За п’ять днів з моменту запуску цього місяця було реалізовано 6042 одиниці цієї моделі, тоді як седан Xiaomi SU7 показав значно вищий результат — 24 410 продажів. Хоча під час старту 26 червня Xiaomi Auto за перші три хвилини змогла продати 200 тисяч автомобілів, а за годину — 289 тисяч, фактичні липневі поставки виявилися значно меншими.
Перший етап заводу Xiaomi Auto з потужністю 150 тисяч авто на рік працює вже рік, а другий етап, завершений у червні 2025 року, має аналогічну проєктну потужність. Проте щомісячне виробництво YU7 на рівні близько 6 тисяч одиниць виглядає скромно у порівнянні з конкурентами — наприклад, Leapmotor змогла виготовити 10 тисяч B01 вже через тиждень після запуску, пише портал mmr.net.ua.
Щоб досягти річної цілі, Xiaomi після перших 150 тисяч поставок у першому півріччі має реалізовувати по 33 тисячі авто на місяць. У липні сумарні продажі SU7 та YU7 склали 30 452 одиниці. Є очікування, що з початком роботи другого етапу виробництво зросте, але наразі спостерігається конкуренція між моделями за виробничі ресурси.
Після запуску YU7 лише близько 10% замовників SU7 змінили своє бронювання, що означає відсутність істотного розвантаження ліній виробництва SU7. Проблеми з доставкою YU7 залишаються серйозними — термін очікування перевищує 10 місяців. В умовах швидких змін у сфері електромобілів та податкових правил це вважається надто довгим строком, через що компанія навіть почала вимагати повну передоплату від частини клієнтів, щоб пришвидшити поставки.
Читайте також: На Хмельниччині внаслідок карколомної ДТП загинули 5-ро людей
Попри рекордні 315 900 замовлень YU7 за перші 72 години після прем’єри, обмежена річна виробнича потужність у 350 тисяч авто, включно з SU7, ставить Xiaomi перед складним вибором. Запуск нових моделей міг би частково розвантажити чергу, але приклад із YU7 показує, що така стратегія не завжди вирішує проблему швидких поставок.