Основною причиною встановлення газобалонного обладнання (ГБО) в Україні залишається економія на пальному, хоча різниця у вартості з бензином уже не така відчутна, як раніше.
У липні 2025 року, за даними сервісних центрів МВС, офіційно було переобладнано 1229 легкових автомобілів. Це на 16,8% більше, ніж у червні, але на 41,8% менше, ніж у липні 2024-го, пише портал mmr.net.ua.
Ось так виглядає динаміка встановлення ГБО по місяцях:
Ціни на LPG протягом року коливалися: із січневих 35 грн/л вони зросли до 37 грн/л через підвищення акцизу, а нині середній показник становить близько 34,4 грн/л.
Найчастіше ГБО встановлювали на автомобілі Toyota, які залишаються популярними завдяки простим атмосферним двигунам без турбонаддуву та складних систем упорскування. У топ-10 також потрапили Jeep, Hyundai, Nissan, Ford, Mitsubishi, Renault, Volkswagen, Skoda та ВАЗ, який поступово втрачає позиції через зменшення кількості цих машин в Україні.
Середній вік авто з новим ГБО суттєво різниться: від 7 років у Jeep до 25 років у ВАЗ. Toyota, Nissan і Ford мають середній показник 12 років, тоді як Renault, Volkswagen та Skoda — від 16 до 18 років.
Читайте також: Фатальна помилка на СТО: яку фразу ні за що не треба казати своєму механіку
У рейтингу моделей лідирував Nissan Rogue, типовий «американець» з атмосферним двигуном. До десятки також увійшли Skoda Octavia старих поколінь, Volkswagen Golf, Renault Megane та частина європейських Passat.