Восени на автівках частіше виникають проблеми із запуском двигуна. Причина проста – волога в паливній системі.
Вона накопичується через різкі перепади температури або під час заправки в дощ. Краплі конденсату осідають на дні бака і створюють ризик корозії та несправної роботи форсунок, попереджає «Твоя МАШИНА».
«У мене був випадок, коли через воду в бензині машина втрачала потужність на трасі», – розповідає київський механік Сергій Л., який працює на СТО понад 15 років.
За його словами, волога в паливі може навіть зупинити двигун.
Є кілька способів боротися з цією проблемою. Дехто додає ацетон, але він руйнує гумові трубки та забиває інжектори. Безпечніший варіант – етиловий спирт. Він змішується з водою, і разом із бензином ця суміш згорає у циліндрах. Для нейтралізації одного літра води потрібно приблизно три літри 95-відсоткового спирту.
Фахівці радять не плутати горілку зі спиртом.
«Горілка містить до 60 відсотків води, а не очищує бак, а навпаки додає проблем», – пояснює фахівець.
Якщо є підозра, що у баку з’явився конденсат, водій може влити літр спирту та заправити машину під горло бензином. Далі варто проїхати кілька десятків кілометрів, щоб система спалила суміш. Повторювати процедуру можна у вологу погоду або після довгих простоїв.
При цьому майстри наголошують: така профілактика не скасовує сервісу. Регулярна перевірка паливної системи допомагає виявити іржу чи засмічення на ранньому етапі. А ремонт інжектора обійдеться у десятки тисяч гривень, тоді як профілактика – у кілька сотень.
Читайте також: Популярний недорогий кросовер Mazda зробили кращим для 2026 року
Висновок простий: етиловий спирт справді може стати швидкою допомогою проти вологи в паливі. Але повністю покладатися лише на цей метод не варто – контроль і обслуговування лишаються обов’язковими.