
Багато водіїв, їдучи у відпустку, залишають машину «на ручнику». І навіть не здогадуються, що це може обернутися ремонтом після повернення. Про це попереджає видання Jalopnik.
Механік київського СТО Сергій Литвин пояснює:
«Коли стоянкове гальмо затиснуте кілька тижнів, металеві елементи з часом прикипають. Найчастіше колодки буквально прилипають до барабана або диска. Це класика для машин, які довго не рухались».
Стоянкове гальмо – не лише важіль у салоні. Це система, що блокує задні колеса і утримує авто від скочування. Зазвичай її радять вмикати навіть на рівній поверхні, щоб зменшити навантаження на коробку передач. Але якщо залишити авто на місяць чи більше – ситуація змінюється.
У вологому середовищі, особливо після поїздок засоленими зимовими дорогами, метал починає іржавіти. Солі, якими посипають трасу, діють агресивно – вони прискорюють корозію, і колодки буквально «зварюються» з дисками. У результаті водій, який повертається з відпустки, може просто не зрушити з місця.
«Якщо ручник закис, не варто смикати важіль із силою. Це тільки погіршить ситуацію. Краще викликати евакуатор, інакше можна зірвати трос або пошкодити барабан», – додає автомайстер.
Як правильно залишати авто перед від’їздом
Поставте машину на рівну поверхню.
Вимкніть ручник, замість цього – увімкніть першу передачу (або “P” в автоматі).
Підкладіть під колеса клини або шматки дерева.
Якщо взимку їздили дорогами з сіллю – обов’язково помийте днище.
Читайте також: Opel показав перші зображення оновленої Astra
Що в Україні
В Україні сіль та реагенти використовують навіть у невеликих містах. Як наголошують у «Укравтодорі», соляна суміш роз’їдає не лише метал, а й гуми ущільнювачів. Це стосується і гальмівної системи.












































































