Працюючи напередодні у Вінниці, народна депутатка, партнерка ГО «Ми – Вінничани» Лариса Білозір відвідала територіальний сервісний центр МВС №0541. Разом з керівником Департаменту надання адмінпослуг Київської міської ради Наталією Шамрай, її заступником Наталією Ткач та головою Вінницького осередку ГО «Ми Вінниччани» Сергієм Кудлаєнком зустрілися з начальником регіонального сервісного центру МВС у Вінницькій, Черкаській та Кіровоградський областях Сергієм Гайду.
Видання «Новини Вінниці» повідомляло про те, як проходив у Вінниці круглий стіл щодо оптимізації роботи ЦНАПів, організований профільним Комітетом ВРУ та Урядом.
На сьогодні у Вінницькій області вже шість територіальних громад у своїх ЦНАПах надають послуги сервісних центрів МВС – це Брацлавська, Жмеринська, Калинівська, Вінницька, Козятинська, Могилів-Подільська громади. Від початку року у цих шести ЦНАПах було зареєстровано понад 15 тисяч транспортних засобів та майже п’ять тисяч водіїв обміняли посвідчення.
«Наш візит до сервісного центру МВС був не випадковим, адже маю декілька звернень від очільників громад Вінниччини про необхідність розширення можливостей надання адміністративних послуг сервісних центрів МВС у ЦНАПах територіальних громад. Найближчим часом планується надавати такі послуги і в ЦНАПі Гайсинської та Крижопільської громад», – зазначила Лариса Білозір.
Загалом у трьох областях, Вінницькій, Черкаській та Кіровоградській, укладено 37 узгоджених рішень з тергромадами та послуги вже надаються у 13 ЦНАПах. Це зручно і для мешканців громад і водночас значно розвантажує територіальні сервісні центри МВС, тому переконана, що робота у цьому напрямку має продовжуватися.
Під час візиту гості ознайомилися з роботою Вінницького сервісного центру МВС, який очолює Король Олександр. Відвідувачі подивилися екзаменаційний клас для складання теоретичних іспитів, а також новий клас в укритті, і приміщення в якому планується продовжувати роботу адміністраторів сервісного центру МВС під час повітряної тривоги.
Тут зараз проводяться завершальні роботи. Безпека відвідувачів та працівників є одним з пріоритетів для керівництва центру, тому роботи у цьому напряму зроблено чимало.
«Результатом зустрічі стала домовленість з керівництвом центру спільно напрацювати механізми для створення максимально спрощеного доступу населення, особливо віддалених територіальних громад, до отримання основних адміністративних послуг сервісних центрів МВС», – зазначила Лариса Білозір.