Відповідаємо на питання щодо паперових рахунків, які ми найчастіше отримуємо від побутових споживачів Tolk.
Чи потрібно зберігати паперові рахунки за електроенергію після оплати?
Оплачуючи паперовий рахунок за електроенергію від Tolk офлайн в касах банків, у відділеннях пошти та інших фінансових установах, які приймають оплати, зверніть увагу, що на них вже не ставлять жодних відміток про оплату. Тому потреби зберігати їх немає. Інформація про зберігання паперових рахунків у Правилах роздрібного ринку, які діють наразі, відсутня.
Здійснюючи оплату онлайн, усі ваші електронні рахунки, зберігаються в Особистому кабінеті вашого постачальника та доступні до перегляду/завантаження/друку у будь-який час.
Як довести, що оплата за спожиту електроенергію була здійснена?
Якщо зазвичай ви здійснюєте оплату через фінансові установи (банки, відділення пошти) вам видають чек про прийняту оплату. Тому якщо виникне потреба підтвердити оплату за спожиту електроенергію, вам необхідно буде пред’явити тільки банківську квитанцію/чек про оплату або скріншот оплати з інтернет-банкінгу, при здійсненні оплати онлайн. Наявність паперового рахунку при цьому не потрібна.
Чи є різниця між паперовим і електронним рахунком?
Електронний рахунок містить ту ж саму інформацію, що і паперовий. Вони нічим не відрізняються. Згідно діючих Правил роздрібного ринку електричної енергії для здійснення розрахунків за фактично спожиту електричну енергію постачальник має сформувати та виставити клієнту платіжний документ у паперовій або електронній формі. Кожен споживач самостійно визначає, який формат рахунка використовувати для оплати за спожиту електроенергію.
Tolk закликає побутових споживачів реєструватися в особистому кабінеті свого постачальника, відмовлятись від паперових рахунків та оплачувати за спожиту електроенергію легко та швидко онлайн.
Пресслужба ТОВ “Закарпаттяенергозбут” (Tolk)